Friday, July 10, 2015

summer break

Finally, summer break has arrived! Last Wednesday I had my final test for this schoolyear, yesterday I handed in my last assigment and today was our last schoolday. It was quite a busy time, but I have survived! Before leaving blogland for a while I've got one card for you. And that's all I did in the previous weeks. It is made with Mama Elephant's Sunday Stroll. Such a lovely set.


I wish you all a lovely summer period and see you back somewhere in August!

17 comments:

  1. Aaah...wat een super lief kaartje, Gerdine.
    Fijne vakantie, geniet ervan!

    ReplyDelete
  2. Lief, lief, lief! En leuk. Ik vind het maar jammer dat veel mensen een blog break houden haha, maar geniet lekker van je verdiende vakantie!

    ReplyDelete
  3. Heel lief kaartje . Geniet van je verlof !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    ReplyDelete
  4. Je hebt nog een heel leuk kaartje gemaakt ! Geniet alvast van je welverdiende vakantie! Groetjes, Gina

    ReplyDelete
  5. Je maakt elke keer weer zulke leuke geboortekaartjes! Een stijl die ik zeker kan waarderen! Een hele fijne vakantie toegewenst, heerlijk tijd om uit te rusten na een drukke tijd!

    ReplyDelete
  6. Prachtig kaartje, heel tof, met die gestreepte achtergrond. Heerlijk, even vakantie hebben, doen waar je zin in hebt. Ga er lekker van genieten, en natuurlijk tot in augustus! Xx

    ReplyDelete
  7. Een heerlijk gevoel moet het voor jou zijn om klaar te zijn met je examens en dit schooljaar. Nu lekker vakantie en even helemaal niets. Geniet van je vrije weken, met hopelijk mooi weer! Ga je nog naar Engeland? Wij zijn gisteravond thuis gekomen van een fantastische week in Londen ((=

    Je blogpauze luid je wel heel leuk in met dit gezellige kaartje voor Levi. Grappig met het hondje!

    Fijne zomer en tot augustus!
    Groetjes, Judith

    PS: toch wel jammer dat je zo een lange pauze inlast...
    maar ik begrijp het wel!!!

    ReplyDelete
  8. Superleuk kaartje! Alvast een hele fijne vakantie, geniet er van!!

    ReplyDelete
  9. Heerlijk! Klaar met je examens en ook klaar met dit schooljaar! Groot gelijk om ook een blogpauze in te lassen. Heerlijk als er niets 'moet'. Dat is het ultieme vakantiegevoel. Gaan jullie nog ergens naartoe? Anyway, enjoy!

    ReplyDelete
  10. O jee, nou heb ik nog helemaal niets gezegd over je kaartje! Enig vind ik 'm! Echt een kaartje van jou :)

    ReplyDelete
  11. En heb jij ook al je tentamens/examens gehaald? Ga genieten van je vakantie; je hebt zó hard gewerkt! Ohhh ik vind je kaartje zó leuk; lekker strak en oogt zo mooi fris. Ja dat hondje:) zo gaaf!
    Ik hoop na je welverdiende vakantie weer veel moois van je te zien!
    Groetjes!

    ReplyDelete
  12. Hoi Gerdine, ik weet niet welk examen je gehad hebt, maar ik hoop dat je het gehaald hebt. Dan ga je met zo'n lekker gevoel het de vakantie in. Geniet ervan, dan kun je er straks weer lekker tegenaan. Ik mail je binnenkort even terug, je had al gezien dat ik ook in het onderwijs zit. Je kaartje is super leuk, lekker vrolijk!
    Fijne vaak tie,
    GerJanne

    ReplyDelete
  13. Leuk vrolijk kaartje om je vakantie mee in te luiden. Heerlijk even niks moeten! Geniet ervan!!

    ReplyDelete
  14. Thought I'd alredy commented on this but maybe it didn't work...

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I really appreciate it!